Zzzzz


Nu ligger jag i sängen och har nästan somnat.
Frida ringde förut! Åh vad jag saknar min puffel!
Har inte setts på två år, men när jag hörde hennes röst kändes det som om det var igår.
Konstigt det där med sanna vänner. Man kan vara dålig på att hålla kontakten men vänskapen finns alltid där i bakgrunden som en trygghet. Kanske åker en sväng och hälsar på henne i camebridge, bara jag får tid.
Hon, och förhoppningsvis sam, kommer ju hem en snabbis i sommar, iiiih! Längtar!

zzz...

Oj, råkade somna lite, dags att stänga av datorn.

Vilken underbar dag det har varit! Hopas att alla ni har haft det lika härligt, och inte legat bakis hela dagen (det är inte värt det!). Usch vad jag lät som värsta moralkärringen nu... Haha! Men det är ju mina åsikter, och min blogg.

Sussa sött!

xx A

Kommentarer
Postat av: Mysan

skönt att inte behöva vara bakis jU! :)

2008-05-02 @ 11:44:27
URL: http://mysblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0