Regn


image15

Idag har varit en riktigt seg dag.
Jag gick upp sent och åt frukost tillsammans med syster och pappsi.
Sedan åkte pappa och jag ner på stan och tittade lite i affärer.
Det var någon speciell rea-dag.
Pappa köpte en fin skjorta,men jag hittade inget roligt.
Vi gjorde te och räkmackor när vi kom hem, mums!
Sen började det regna, mysigt!
Jag har saknat regn så otroligt mycket! Konstig jag är va?!
Det måste ju finnas fler än jag som tycker att det är väldigt mysigt att sitta inomhus
med en kopp te i händerna och höra regnet smattra mot fönsterrutorna. Eller?
Har tittat litepå heros men nu ska jag nog hitta på något annat.
Måste deklarera och fixa lite andra saker.
Först ska jag kanske ta bort mitt röda nagellack och lacka det med en diskret rosa färg (french manicure).
Fint!

Hoppas att alla njuter av dagen lika mycket som jag, trots att det regnar.

xx anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0