Permission


God morgon på er!
Idag är jag ledig från skolan. Vi har en så kallad aktivitetsdag, och eftersom min klass inte har några aktiviteter inplanerade så är vi lediga men trots det så slipper jag inte skolan helt, jag ska försöka plugga matte.
Alla som läser matte B vet ju att det stora provet är imorgon och även fast jag i stort sett är chanslös så vill jag ju ändå försöka. Lite i alla fall!

Igår tittade jag på sista Klass 9a-avsnittet, är det någon mer än jag som har följt det?
Överblödig som jag är så satt jag och grät mest hela tiden. Det var ju så sorgligt när idrottsläraren började gråta! Och alla var så rara mot varandra. Ja, jag är känslig, riktigt känslig!

Nu ska jag fråga Anna om hon vill äta frukost med mig, hon sover fortfarande men är säkert utsövd! Jag gör ett försök i alla fall.

Kräm. Karin

Kommentarer
Postat av: Hanna

Svar: oh, det låter härligt :) fixa bloggen? det tycker jag ni ska göra när det regnar ;) eller ta med datorn ut! har ni som oss så borde ni verkligen vara ute :) trevlig dag tjejer!

2008-05-07 @ 10:11:08
URL: http://spraka.blogg.se
Postat av: Linda

Har jag någonsin berättat för dig att jag inte tycker om matte, i alla fall inte när vi har Börje M.P.P.M. som lärare. Han kan inte förklara alls och jag har minne som en sten och kan därför inte göra det som är det enda jag kan. Det är som att du är osäker på om du ska få G på en svenska novell i svenska b. Förstå mig, hata börje m.p.p.m!

2008-05-07 @ 11:48:07
URL: http://lindavonseth.blogg.se/
Postat av: Linda

Jävla skit, jag skrev nyss en femhundra meter lång kommentar, men den sparades inte!?

Jag hatar matte när vi har börje m.p.p.m som lärare, han kan inte förklara och jag har minne som en sten så jag kommer inte ihåg allt som jag borde komma ihåg. Alltså jag kan inte det enda som jag kan. Det är som att du skulle vara rädd för att inte få G på en novell i svenska B. Förstå mig, hata börje m.p.p.m! ( Eller vi kan ju i alla fall tänka lite ondskefulla saker som att p.p.m ska spricka. Tycker om mina förkortningar. Oops jag tror att jag utnyttjar paranteser lika mycket som Roland nu...)

2008-05-07 @ 11:53:21
URL: http://lindavonseth.blogg.se/
Postat av: Jessica Anshagen

Hej,
Tänkte bara tipsa om en tävling på min sida där man nu kan vinna jätte fina smycken från Pandia.se !
Ha en bra dag :)
Kram

2008-05-07 @ 12:17:36
URL: http://www.jessi.se
Postat av: Elin

Matte B suger verkligen. Kommer kugga provet så det bara stänker om det. Och jag kollade också på 9A! Tänk om man ändå fick en sån avslutning när man slutade nian :)

2008-05-07 @ 21:33:22
URL: http://suspicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0