Paranormalt

Nu är det strax dags att gå till skolan. Jag har ingen matte idag så jag börjar först 13.35, weeha!
På tal om matte. Nationella provet gick så jädrans dåligt! Det var ju hemskt svårt, inte bara jag som tyckte det heller...

Igår var det grillchill i Lindas brors sommarstuga. Det var mysigt. Jag lärde mig spela poker bland annat, vid tolvsnåret var det läggdags, jag var svintrött och somnade bums.

Anna har just letat upp ett specifikt Arkiv X-avsnitt som vi såg för ett antal år sedan, det var så otroligt läskigt då, så vi var bara tvugna att leta upp det. Så ikväll blir det alltså Arkiv X-tittande. Jippie!

Later! K

Kommentarer
Postat av: Linda

åh. arkiv-x kommer jag ihåg. speciellt när vi var lite besatta av böckerna, haha.

2008-05-12 @ 15:47:26
URL: http://tinyl.blogg.se
Postat av: Gossip and fashion

tråkigt att det inte gick som du trodde :/

2008-05-14 @ 16:13:13
URL: http://ninablogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0