Förr i tiden


Om en vecka tas studenten på Thomasgymnasiet. Vad roligt!

Tänk att sommaren är här nu, på söndag är det redan första juni... Tiden går snabbt. Om ett år är det jag som tar studenten. Jag, lilla Karin, det känns konstigt!

Idag sprang jag två kilometer, det kanske inte låter så jobbigt, men det är det, jag lovar. I alla fall om man lider av icke befintlig kondition som jag, men jag klarade det ändå, på tio minuter och fem sekunder. Jippie.

På torsdag åker pappa till Paris med farfar, som för övrigt fyllde åttio år i onsdags(grattis farfar!), detta betyer att det är föräldrafritt i huset över helgen. Vad ska man hitta på för roligt då? Sist pappa var borta så lyckades en fönsterruta gå sönder, detta ska jag dock försöka undvika denna gången!

Nehepp, kanske man skulle plugga lite. Det är ju inte sommarlov riktigt än.


Så här såg jag ut när jag var tolv år. Så liten. Lite Lotta på Bråkmakargatan över mig...

/ Karin

Kommentarer
Postat av: miccis:)

naw! va sött du är:)som sagt lite som lotta på bråkmakargatan:P

2008-05-29 @ 11:05:21
URL: http://miccaelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0