Förlåt!

Usch och fy! Idag har vi ju uppdaterat lika dåligt som Amanda Berg...
Kan inte ens skylla på att jag har gjort något speciellt viktigt.
Tvättat lite, ringt några samtal, fixat i trädgården, lagat mat , städat.
Dålig stil helt enkelt!
Imorgon lovar jag minst fem inlägg, lite shoppingtips och ett test är i alla fall planerat
sen blir det väl lite flum som vanligt och en "dagens utstyrsel".

Iiih, sheisse pommefreise som vi säger i staterna, värsta mördarspindeln försökte precis döda mig!
Jag är inte rädd för spindlar men denna varfyra centimeter i diameter (om man kan säga så)
och det var en fet sak, inte någon jäkla långbenspindel.
Försökte fånga den men snabbare än blixten hade den krypit under min stora koffert.
Jahapp, då kommer den att bygga bo bland mina kläder nu då och föda en massa feta spindelbäbisar. Damn!
Blä, det känns som om det kryper över hela min kropp. Måste gå ut ur detta rum snarast.

image55
En sådan här var det (giant house spider). USCH!

Vi hörs imorgon folkens!

Roger-over and out.

annapanna

Kommentarer
Postat av: E

tackar :)

usch , sådana hade vi också hemma förrut .. sveriges största spindel haha

2008-05-07 @ 09:13:54
URL: http://mynikonlife.blogg.se
Postat av: Klara

FYFAN! Jag hatar spindlar :P

2008-05-07 @ 10:18:52
URL: http://klarabellaa.blogg.se
Postat av: Linda

Uuuh!

Jag har en typ grön sådan där boande i mitt badrum... Jag har dödat den flera gånger, men den kommer endå alltid tillbaka.

2008-05-07 @ 11:40:58
URL: http://lindavonseth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0