För ett IG i matte krävs inga förkunskaper


Jag är hopplös!
Jag går till skolan, är där fysiskt. Men väldigt sällan psykiskt...
Idag har jag inte gjort ett piss, på mattelektionen målade jag fula gubbar och på engelskan satt jag och Linda och pratade, på svenskan spelade jag något beroendeframkallande internetspel... Jag måste skärpa mig, jag kommer bli jättestressad i slutet av månaden som vanligt.
Jag går samhälle med global inriktning, och då läser vi i teman, nu t.ex. håller vi på med temat sydostasien, till temat har vi fått ett antal prov och inlämningar och vi har sex veckor på oss att bli färdiga.
Jag väntar alltid till sista veckan och tokjobbar då. Att jag aldrig lär mig att sprida ut arbetet. Jag är verkligen hopplös!

Jag kanske skulle börja skriva på min debattartikel om Kambodja nu... Hm, nej, den får vänta.
Först måste jag spela det där spelet jag hittade på nätet i förmiddags! Det är som sagt beroendeframkallande.

Later. K

Kommentarer
Postat av: Jannica

Vissa dagar kan man egentligen bara skita i,så värdelöst! Vi har t.ex läst en bok i engelskan hela terminen! AS TRÅKIGT!
Jag har btw en kompis som ska börja på global i höst! :)

2008-05-05 @ 19:53:29
Postat av: therese

Hej :) Jag undrar en sak med designen, jo asså hur gör man fall man vill sätta in egna bilder på tex sig själv allra högst uppe på sidan? hoppas att du kan hjälpa :D

2008-05-05 @ 20:03:23
URL: http://theresefc.blogg.se
Postat av: Emilie

SVAR: från emiliej.blogg.se

Håller med, den är helt underbar, skulle gärna välkomna den i min garderob!

2008-05-05 @ 20:05:55
URL: http://emiliej.blogg.se
Postat av: jeppe

Hej, jag skrev faktiskt dikten själv! 3 minuter tog det... :/ Jag känner för övrigt igen mig väldigt mycket i din plötsligt akuta skoltrötthet... story of my gymnasietid liksom! Kämpa på lite till och försök få G i de viktigaste ämnena, tro mig, du ångrar dig senare...

2008-05-05 @ 21:04:50
URL: http://renassansmannen.blogg.se/dikter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0