1985 + 23 = 2008


Idag fyller jag år, shit alabama vad fort tiden går!
Det känns som om det var igår jag fyllde 18 och det var fem år sedan! OMG!
Min syster, den lilla skiten, fyller liksom 18 i år.
Hon har ju alltid varit så liten och nu börjar hon hinna ikapp, overklig känsla.
Lite bättre känner jag mig när jag tänker på att jag förhopppningsvis har tre fjärdedelar av mitt liv kvar.

Dagen började med dunderfrukost och sedan lite cruisande i pappas nya merca, härligt med vinden i håret och solen i ögonen! Klockan sex blev det mysig middag med pappa, farfar och syskonen.

Katrine ringde och då kände jag att jag saknade hemsedal lite.
Kom på att jag känner sex personer som fyller år idag, hihi! Grattis!
Längtar tills jag och katrine sticker till NY!


image4


xx anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0