En midsommarnattsdröm


Midsommar. Om två timmar blir det lunch tillsammans med grannskapet.
Anna kommer hit också, med sig kommer hon ha en tårta, den ser jag fram emot att träffa!

Ikväll vill jag göra något trevligt, får se om det blir någon festlighet man kan gå på.

Förra midsommarfirandet blev riktigt lyckat för min del! Jag, Linda, Amanda och Erika åt middag med grillspett och färskpotatis. Det var mys det! Senare cyklade vi till en fest som också den var riktigt trevlig. Tillbaka hem till Linda kom vi framåt småtimmarna och då vankades det glass och jordgubbar. Men för min del blev det sängen istället.

Trevlig midsommar allesammans! K

Kommentarer
Postat av: Erika !

Ja,förra årets midsommar var helt perfekt! =D

2008-06-22 @ 21:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0