Sleepless in... Södermanland

Inatt skulle pappa och farfar komma hem, men det blev strul med planet, överbokat var det närmare bestämt. Så nu ligger de två farbröderna och sover i varsitt singelrum någonstans i Paris istället.
Eller förresten... Om de sover vet jag inte. När jag pratade med pappa för tio minuter sedan lät det som att han tittade på tv.
Sov gjorde han då inte i alla fall.

Men fan, det var något annat jag skulle skriva om... Något viktigt kanske. Nu har jag glömt. Rackarns.

Jahaja, vad ska jag skriva istället då?
Jo, kanske att jag har prov i matte på onsdag och jag förstår inte kapitel tre nu vilket är det kapitlet jag skall kunna för att bli godkänd. Det är så lätt när man sitter där i skolan och kan få hjälp av läraren, men nu när jag sitter hemma och försöker så går det bara inte. Hjärncellerna gömmer sig någon annanstans i kroppen när matteboken kommer fram.

Nu ska jag nog tröstäta en lufttorkad skinkskiva. Ja, det är just vad jag ska göra....

Imorgon har jag bara en lektion, idrott! Jippie, sista idrottslektionen för..... Alltid! Efter den ska jag och pappa (ja, han kommer hem från Paris imorgon) åka och hämta bilen, den har varit på makeover allt för länge nu.

Nej, tröstätning var det ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0