Peace, love and understanding

På onsdag är det inte bara skolavslutning utan det är också Joannas artonårsdag vilket ska firas med lite partaj.



Först ska vi ha grillchill hemma hos henne och sen blir det fest i en lokal någonstans i staden. Temat är "Genom årtionderna". Jag ska vara hippie. Eller jag tänkte snarare bara vara lite inspirerad av hippiestilen. Undrar om man får göra så eller om man måste klä ut sig helhjärtat... Jag gör så i alla fall. Får se om Joanna vågar kicka ut mig.
Usch vad roligt det kommer bli! Vi ska dansa till 60-, 70-, 80- och 90-talsmusik hela natten.
Jag kan bara föreställa mig hur det kommer se ut när hippies och sextiotalspersoner står och dansar till Mr Vain. I tanken ser det roligt ut.
Hur det blir återstår att se, på onsdag som sagt.

Innan dess gäller plugg inför buddhistprovet på måndag.

Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0