Nine to five


Uuh, jag är trött. Sov lite nyss och det gjorde mig bara ännu tröttare!

Igår jobbade jag från 15.15 till 22.45, vi gjorde italiensk buffé till massa tanter och så fick jag göra tolv landgångar till, ja du gissade rätt, tolv personer...
Det var roligt, första gången jag har hjälpt till på riktigt med maten.

Idag gjorde jag massa mackor som ingen kom och köpte, det var rätt segt. Det kom nitton barn som skulle ha käk, sen kom några få som ville ha dagens. Eftersom det inte var någon direkt action så fick jag ta bussen hem klockan två.

Imorgon är jag ledig. Får se vad jag hittar på då!

Förövrigt så hade jag en jädrans trevlig kväll i onsdags, tack Joanna för att du fyllde arton! Och det kanske bästa av allt (nej, nu tog jag i! Men nästan) var att jag inte var ett dugg bakis dagen efter. Vilket ju egentligen var väääldigt bra eftersom att jobba med en svår bakfylla inte är det roligaste man kan göra. En vild gissning bara!

Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0