Måndag

Nu har vi äntligen gjort det sista provet för år två i gymnasiet. Nästa gång jag sätter mig och ska skriva något i skolan så går jag i trean, sista året. Hallelujah!
Imorgon ska klassen åka till vår klassföreståndare, Mona, och bada och äta hemgjord pizza. Det blir nog mysigt, men lagom roligt att bada klockan nio på morgonen.  Dock är det en uppvärmd pool, så det ska nog gå bra ändå!

Igår skalade jag potatis på jobbet, så jag har blåsor på fingrarna, det är jobbigt. Tänkte bara om någon är intresserad av att veta såna saker så är det lika bra att jag skriver det.

Nu ska jag ladda kameran och bränna över Joannas partymusik till CDskivor. Sen är allt fixat inför onsdag, allt utom mat. Det näst viktigaste (dryck är viktigast, annars torkar man ju). Jag får ta och köpa något att grilla imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0